İtalya

Ana Sayfa İtalya
İtalya için gezi rotası, İtalya’da nereler gezilir, gezi ve seyahat günlüğü bilgilerinin yer aldığı İtalya tatil planı sayfası
italya sahil kasabalari

İtalya’nın En Güzel 5 Sahil Kasabası

Yurtdışı tatili denildiğinde şüphesiz aklımıza ilk gelen ülke İtalya oluyor. Özellikle Balayı turlarında İtalya'yı tercih edenler oldukça fazla. ( İtalya Tatil ve Gezi Günlüğü...
Margherita

İtalyan Mutfağının En Lezzetlileri

Tüm dünya tarafından oldukça rağbet gören İtalyan mutfağına ait yemekler, pek çok ülkenin mutfağında da sık sık pişiriliyor. M.Ö. 4. yüzyıla uzanan köklü bir...
como gölü

Como Gölü (İtalya)

Como'nun rengi kahverengi ve sarı… Kasabanın aralarına renkli çiçekler serpiştirilmiş. Arkanıza yeşili, önünüze sonsuz maviyi alıyorsunuz. Burası aslında küçük bir kasaba ama o büyük...

İtalya Turu 7. Gün (Pompei – Napoli)

Sonlarına doğru geldiğimiz italya turumuzda ilk 6 günün ardından Milano, Venedik, Bologna ve Floransa, Portofino ve Pisa'yı, Siena - Vatikan - Roma, Göller Bölgesi, Nemi ve...

İtalya Turu 6. Gün (Göller Bölgesi – Nemi – Outlet Bölgesi – Roma)

Dolu dolu geçen ilk 5 günün ardından Milano, Venedik, Bologna ve Floransa, Portofino ve Pisa'yı, Siena - Vatikan - Roma görmüş olarak 6. güne başladık. Sabah uyanıp...

İtalya Turu 5. Gün (Siena – Vatikan – Roma)

Oldukça hareketli geçen ilk 4 günün ardından Milano, Venedik, Bologna ve Floransa, Portofino ve Pisa'yı görmüş olarak 5. güne başladık. Monte Catini’de güzel bir kahvaltının...

İtalya Turu 4. Gün (Portofino – Pisa)

Milano, Venedik, Bologna ve Floransa turunun ardından 4. günümüze başlamak için uyandık. (Önceki günler için şehir isimlerine tıklayabilir veya yazının sonundaki bağlantıları kullanabilirsiniz.) Floransa Montecatini...

İtalya Turu 3. Gün (Bologna – Floransa – Montecatini)

İtalya turumuza başlayıp milano ve venedik'i gezdikten sonra otelimize gelmiştik. Venedik’teki otelde geçirdiğimiz son geceden sonra sabah kahvaltımızı yaparak tekrar yola çıktık. Normal programda Floransa vardı. Ekstra...
Venedik

İtalya Turu 2. Gün (Venedik)

İtalya turuna başladığımız ilk günün ardından yol yorgunluğunu üzerimizden attığımızı hissederek sabah olduğunun farkına vardık. Venedik’e hareket etmek için sabah erkenden uyandık. Kahvaltı için aklımızda bir...

İtalya Turu 1. Gün (Milano – Venedik)

Kişisel olması için başladığım web sayfama neredeyse 2 yıldır hiç bakmadığımı ve daha çok sosyal blog gibi olduğunu farkettim. Yeni bir tema değişikliği ile...

Türkiye

Datça Gezi ve Tatil Rehberi

Ülkemizin bir turizm cenneti olduğunu hemen hemen her yazımızda dile getiriyoruz. Ege ile Akdeniz’in o eşsiz manzarasının birleştiği noktada parlayan çok özel bir merkez...
Alabanda Antik Kenti - Genel

Alabanda Antik Kenti Gezi ve Tatil Rehberi

Türkiye, tarih mirası açısından dünyanın en zengin ülkelerinden bir tanesi şüphesiz! Yüzyıllar boyunca büyük medeniyetlere ve imparatorluklara ev sahipliği yapan ülkemizin en önemli antik...

Kayseri Gezi ve Tatil Rehberi

Türkiye’nin en büyük ve en güzel şehirlerinden Kayseri birçok doğal güzelliği ve tarihi eserleri ile sizleri bekliyor. Kapuzbaşı Şelalesi’nden Erciyes Dağı’na, Aladağlar Milli Parkı’ndan...

Alanya İncekum Gezi ve Tatil Rehberi

Türkiye’de koronavirüs salgınının kontrol altına alınmaya başlamasıyla birlikte yaz dönemi için tatil planları oluşturulmaya başlandı. Covid-19 salgını süresince yaşadığımız zorlu günleri geride bırakmak için...
Pamukkale Travertenleri - Genel 1

Denizli Gezi ve Tatil Rehberi

Koronavirüs salgını nedeniyle tüm Dünya’da olduğu gibi ülkemizde de hayat durma noktasına geldi, ancak bu durum hepimizin hasret kaldığı bol güneşli yaz günlerinin gelmeyeceği...

Asya

Phuket Adası’nda Harika Bir Balayı Tatili

Koronavirüs günlerinde tatiller sadece hayallerde kalır iken normalleşme süreci ile bir çok aktivite tekrar başladı. Yurtdışı seyahat kısıtlamalarının kaldırılması ile özellikle balayı çiftleri Phuket...

Adachi Bahçesi Japonya

Uzakdoğu’nun en güzel bahçelerine sahip Japonya’da geleneksel Japon bahçesi denilince akla ilk gelen Yasugi'deki Adachi Sanat Müzesi ve Bahçesi, büyüleyici atmosferiyle her yıl milyonlarca...

Pekin’in Yazlık Sarayı

Çin'in başkenti Pekin'in kuzey batısında, kent merkezine yaklaşık 15 kilometre uzaklıkta bulunan Yazlık Saray ilk kez 1750 yılında inşa edilmiş. Pekin’in en iyi korunmuş...

Vietnam Gezi Rehberi

Saigon’dan kalkan son helikopterde olmak… Vietnamlılar ve Amerikalılar için hafızalardaki tazeliğini yitirmemiş mücadele yıllarının hatıralarıyla dolu bir sabaha uyanmak. ​Ardından güler yüzlü ve sıcak insanlarıyla...